Levante UD Masclets

Levante UD Masclets fon el primer equip d’Hoquei en Cadira de Rodes Elèctrica creat en la Comunitat Valenciana, concretament en 1999, i des de 2009 forma part del Levante UD. Primer fon el Club Masclets València el que s'incorporà com a secció de deport adaptat a l’estructura de l’entitat, a través de tres disciplines deportives, hoquei, boccia i natació, i posteriorment, com a Levante UD Masclets, passava a formar part de la Fundació Levante UD Cent Anys.

Al seu favor té sis dels nou campionats d’Espanya que s’han celebrat fins a l’actualitat. L’últim guardó que afegiren a les seues vitrines fon el conseguit en 2014, que es celebrà en València i fon organitzat per la Fundació del Levante UD.

En agost de 2015, Levante Masclets fon l’únic equip espanyol que participà en el Campionat d’Europa celebrat en Eindhoven (Holanda), junt a tretze equips més de huit nacionalitats distintes.

A través d'este projecte, el club continua la línia marcada, tractant d’acostar-se i beneficiar als grups deportius més desconeguts.

Si vols formar part de l’equip de Levante UD Masclets, contacta'ns a través del mail areasocial@levanteud.es

BENEFICIS DE LA PRÀCTICA DEL DEPORT ADAPTAT

Per una banda, la pràctica de deport adaptat afavorix el domini del cos a través del coneiximent del límit de les seues capacitats motrius.

Per un altre costat i més important, el deport adaptat és una gran ferramenta per a l’evolució personal i social de l’individu. Els nostres deportistes treballen:

-Sentiment d’autosuperació: els jugadors, junt als seus entrenadors, establixen objectius a conseguir per a poder superar-se dia a dia.

-Increment de l’autoestima.

-Millora notable en la comunicació interpersonal com a conseqüència directa del treball en equip.

-Motivació

-Inserció social.

-Adquisició d’una responsabilitat, que afavorix la disciplina

-Sentiment de pertinença a un club.

OBJECTIUS

-Volem acostar este projecte a un número més gran de persones que tinguen discapacitat física.

-Volem continuar transmetent valors com la humilitat, l’esforç i la superació.

-A nivell deportiu, volem que el nostre equip continue representant a Espanya en els campionats internacionals, millorant any a any i igualant les nostres condicions als estàndards europeus.