Voluntariat

El grup de voluntaris del Levante UD es creà l’any 2011 entre la Delegació de Penyes, el Levante UD i la Fundació Cents Anys del Levante UD, i tél’objectiu de satisfer distintes carències que existien en dies de partit en l’estadi Ciutat de València.

Actualment està constituïda com a Associació i depén directament de l’Àrea Social de la Fundació. Està formada per més de 100 persones que no perceben retribució econòmica.

El grup de voluntaris ha de ser entés com una comunitat d’amistat tolerant, oberta i formada per aficionats del Levante UD, que decidix dedicar part del seu temps al club. Per això, des de l’Àrea Social es tracta de premiar el seu esforç i dedicació impulsant i cooperant en activitats de caràcter lúdic i deportiu propostes per l’agrupació (com són viatges junt al primer equip, jornades de convivència, etc.).

Si vols formar part del nostre equip de voluntaris, contacta'ns a través del mail areasocial@levanteud.es