La Fundació

La Fundació té com a fi la conservació, difusió i promoció dels aspectes deportius, culturals i socials del Levante Unión Deportiva, Societat Anònima Deportiva. Igualment, té com a objecte contribuir i fomentar activitats científiques, socials i culturals de qualsevol classe i manera d’expressió, afins al deport en general i el futbol en particular, primordialment del deport base.

La Fundació Levante UD Cent Anys se centra en l'increment de les polítiques socials del Levante UD i desplega les seues activitats en tres àrees principalment:
-Socials
-Educatives i Formatives
-Deportives

El desplegament de l’objecte de la Fundació s’efectuarà a través de les formes d’actuació que en cada moment acorde el seu Patronat, entre elles la tutela i regulació del futbol base del Levante UD SAD, Campus nacionals i internacionals, ordenació de tornejos deportius, participació en l'ordenació de Màsters específics, i en general qualsevol altra que contribuïxca a conseguir els seus fins.

En la Fundació “Cent Anys” del Levante UD, entenem que com a entitat deportiva valenciana que té més de 100 anys d’història, hem rebut molt de la societat en el seu conjunt. Per això, des del nostre club volem tornar una part de tant que rebem.

El compromís del Club de cara a la societat es posiciona en dos objectius: els més menuts i el deport per a persones que tenen discapacitat.

A través del Club i la Fundació, l’Àrea Social perseguix lluitar per un deport per a tots, sense barreres i inclusiu, on s’ajuda a insertar socialment als deportistes que tenen discapacitat, tractant el seu deport com una forma de diversitat social.

L’Àrea Social de la Fundació “Cent Anys” del Levante UD arranca durant la temporada 2012-13 i arreplega alguns dels projectes en funcionament com són el Projecte Di_Capacidad i l’equip d’hoquei en cadira de rodes elèctrica Levante UD-Masclets. Davall l’escut del Levante UD, trobem la ferramenta adequada per a difondre i donar notorietat a projectes que normalment no la tenen.

Al seu temps, en la temporada 2013/2014, el club posa en funcionament l’Associació de Voluntaris LUD (format actualment per més d’un centenar de persones) i l’Escola de futbol de Discapacitats Intellectuals del Levante UD (actualment Levante UD-EDI), projecte pioner en el futbol espanyol.

En la temporada 2015-2016, la Fundació va més allà i inicia un nou projecte deportiu: un equip de futbol per a persones que tenen paràlisi cerebral, i que té com a objectiu competir en la modalitat de futbol paralímpic.

ESTATUTS DE LA FUNDACIÓ

DESCARREGAR

COMPTES AUDITATS TEMPORADA 2015/2016

COMPTES AUDITATS TEMPORADA 2016/2017