El Levante UD Masclets venç en els seus partits del Nacional encara que es queda sense Copa

El Levante UD Masclets va participar el passat cap de setmana en el Campionat Nacional d'Espanya d'hoquei en cadira elèctrica, que es va celebrar en San Pedro de Pinatar, Múrcia, encara que finalment es va quedar sense Copa.

A pesar que els llevantinistes van véncer en els seus dos enfrontaments davant del Club Patín Alcobendas i el AMB Barberá del Vallés, els llevantinistes no van poder revalidar el seu títol per culpa d'una polèmica norma.

En un primer moment, el Levante UD Masclets va dubtar de la seua participació encara que finalment van decidir acudir a la cita a Múrcia. Ramón Alfaro, president d'AFENMVA relata que en la reunió a què van assistir a l'arribada ja els van informar que “la pilota havia de passar per davall de la cadira elèctrica, i dels 9 jugadors nostres no passava en 6. Les nostres cadires són les que ens dóna Sanitat, amb les que els jugadors fan la vida diària, no tenim una altra”.

“Vam pensar a abandonar, però si ho féiem no es podia disputar el Campionat Nacional, per la qual cosa al final ens vam auto desqualificar i vam decidir jugar sense competir. A nosaltres ens dóna el mateix la Copa, el que volem és que els xavals juguen, disfruten i s'ho passen bé, ja que nosaltres plantegem este esport com una acció social”, destaca Alfaro.

El Levante UD Masclets va fer el que devia, va disputar els seus dos xocs i va véncer en ambdós pel que s'ha convertit en el vencedor moral d'este VI Campionat Nacional. “Som els campions sense títol, campions morals. Vam veure l'arreplega de premis des de la banda i després ens vam marxar”.

Finalment, Ramón Alfaro hi ha assenyalat que no impugnaran la competició “encara que des de la nostra Federació sí que presentarem un escrit perquè sàpien la nostra postura, perquè en un esport amb tan poques llicències hauria de tindre unes normes més flexible. Es tracta que els xics es divertisquen, i que practiquen esport, i també de potenciar que queda vegada hi haja més esportistes en esta modalitat”.

La Fundació i Xàbia organitzen ‘Coneix-nos!’, una jornada de convivència i promoció de l'esport adaptat

La Fundació del Levante UD i la regidoria d'Esports de Xàbia han organitzat per a aquest dissabte 17 de juliol, des de les 19.00 hores, la jornada de portes obertes sobre esport adaptat ‘Coneix-nos!’ i que es durà a terme al Camp d’Esports Municipal. La mateixa servirà per a gaudir i donar a conéixer l'esport adaptat i la seua força...

El Levante UD Masclets competirà en el Campionat d'Espanya d'Hoquei SRE aquest cap de setmana a València

El Levante UD Masclets participarà des d'aquest dissabte 22 de maig en una nova edició del Campionat d'Espanya d'Hoquei a Silla de Rodes Elèctrica, en el qual competirà amb altres tres dels clubs clàssics del panorama nacional per fer-se amb el títol. El torneig se celebrarà, com ja succeïra en 2017, en el Pavelló Poliesportiu de la Universitat de València.La...