El Levante UD Masclets ha iniciat la temporada 09/10

El Levante UD Masclets ja ha iniciat la temporada 09-10, tant en la categoria d'hoquei com en les seues escola de boccia.

Els llevantinistes ja han començat a exercitar-se per a revalidar el títol de campions d'Espanya d'hoquei que aconseguien la passada campanya ja amb l'elàstica granota.

Dates arrere, el Levante UD Masclets disputava un partit d'exhibició a Orihuela, organitzat per l'associació "Orihuela Sin Barreras", amb motiu de la jornada lúdica que va celebrar en la localitat davall el lema "Una ciutat para todos".

El plat fort del matí va ser el partit d'exhibició d'hoquei en cadira de rodes de l'equip llevantinista, que una vegada més va demostrar la seua perícia amb la pilota i l'estic, i va ensenyar que l'esport, quan hi ha entusiasme i afany de superació, no coneix barreres ni entén de discapacitats.

Durant el partit, es va poder veure a dos equips distints en cada part, ja que després del descans es van incorporar jugadors del lloc que no ho van fer gens malament per a ser la primera vegada que ho intentaven, inclús anotant diversos tants.

L'organització, va entregar una placa al finalitzar l'acte al Levante UD Masclets, en record d'este meravellós dia viscut per tots els jóvens i en gratitud per la seua assistència.

La Fundació i Xàbia organitzen ‘Coneix-nos!’, una jornada de convivència i promoció de l'esport adaptat

La Fundació del Levante UD i la regidoria d'Esports de Xàbia han organitzat per a aquest dissabte 17 de juliol, des de les 19.00 hores, la jornada de portes obertes sobre esport adaptat ‘Coneix-nos!’ i que es durà a terme al Camp d’Esports Municipal. La mateixa servirà per a gaudir i donar a conéixer l'esport adaptat i la seua força...

El Levante UD Masclets competirà en el Campionat d'Espanya d'Hoquei SRE aquest cap de setmana a València

El Levante UD Masclets participarà des d'aquest dissabte 22 de maig en una nova edició del Campionat d'Espanya d'Hoquei a Silla de Rodes Elèctrica, en el qual competirà amb altres tres dels clubs clàssics del panorama nacional per fer-se amb el títol. El torneig se celebrarà, com ja succeïra en 2017, en el Pavelló Poliesportiu de la Universitat de València.La...