Comunicat oficial: reunió de la Junta del Patronat de la Fundació del Levante UD

El Patronat de la Fundació del Levante UD ‘Cent Anys’ es va reunir en la vesprada d'aquest dilluns 6 de juny en l'Estadi Ciutat de València per a analitzar el següent punt de l'ordre del dia:

“Informe sobre la gestió de la societat a càrrec del president del Consell d'Administració, Francisco Javier Catalán, i debat sobre les propostes que puguen presentar-se sobre aquest tema, i si escau adopció d'acords”.

El president Francisco Javier Catalán va fer ús del seu torn de paraula per a, des d'un primer moment, manifestar la seua tristesa i també assumir tota la responsabilitat per tots els errors concrets comesos durant el transcurs de la temporada 21-22, que van comportar el descens a la Lliga Smartbank.

En el transcurs de la seua intervenció, també va posar l'accent que es troba amb força i il·lusió per a assumir els treballs que precisa el club quant a millores, renovació i actualització d'estructures per a intentar recuperar la categoria perduda en el menor temps possible. Una vegada i una altra, i dins d'aquesta dinàmica, va recalcar que és, al costat del Consell d'Administració, el màxim responsable de la situació.

Per un ampli espai de temps, i sense límit d'intervencions, els diferents membres del Patronat van anar prenent l'ús de la paraula. Va existir coincidència generalitzada que la temporada 21-22 és mereixedora del que en termes acadèmics es pot qualificar com de suspens.

A més, els membres del Patronat, exceptuant el representant del FROG, van expressar que, malgrat això, i en funció de la trajectòria realitzada en els últims 13 anys, aquest president és mereixedor de comptar amb la confiança del Patronat per a liderar un projecte de cara a reconduir la situació creada.

El president del Levante UD va assumir també aquesta valoració i es va comprometre a corregir els errors que en la seua opinió s'han comés i que en alguns casos ja s'han començat a esmenar.

Els patrons van exigir al president del Levante UD perquè, en les pròximes setmanes, pose en marxa diferents iniciatives per a recuperar la confiança de la massa social, crear un projecte competitiu i sostenible que permeta al club, en el menor temps possible, recuperar el temps perdut.

Comunicat: acords de la Junta Ordinària del ple del Patronat de la Fundació del Levante UD

El Ple del Patronat de la Fundació del Levante UD ‘Cent Anys’ s'ha reunit en la vesprada d'aquest dilluns 20 de juny de 2022 en l'estadi Ciutat de València per a celebrar Junta General Ordinària.El resultat de la mateixa ha sigut:Respecte a la ‘Presentació i, en el seu cas, aprovació dels Comptes Anuals Consolidats corresponents a l'exercici anterior (2020-2021)’: aprovat...

​Levante UD EDI Femení fa història a Bilbao en la fase final de LaLiga Genuine

Levante UD EDI ha fet història en la fase final de LaLiga Genuine en disputar les seues tres últimes trobades en la competició amb una convocatòria composta només per dones, fent un pas més en la lluita per la inclusió i sent pioners en la iniciativa.Les 16 jugadores que han fet història són les següents:Amanda Azorín, Jessica Barrachina, Paloma Chiralt,...