El Levante UD presenta la seua nova secció d´esport adaptat

El Levante UD ha presentat este migdia la seua nova secció d'esport adaptat que s'incorpora a l'estructura esportiva de l'entitat després de la unió amb el club Masclets València.

Levante UD Masclets, nom de la secció, albergarà de moment tres disciplines esportives; hoquei, boccia i natació encara que s'espera que en un futur s'amplie a altres modalitats d'esports adaptats.

A l'acte ha assistit el subsecretari de la Conselleria de Benestar Social, D. Mariano Vivancos; el Director General d'Esports, Mateo Castellá; la Regidora del PSPV de l'Ajuntament de València, Mercedes Caballero; el President de la Federació d'Esport Adaptat de la Comunitat Valenciana, Eugenio Jiménez; el President del club Masclets, Ramón Alfaro; el Delegat Territorial de la Comunitat Valenciana d'ONZE, José Manuel Pichel, a més de representants de diferents federacions esportives de la Comunitat Valenciana.

El Director General de l'entitat, Quico Catalán ha assegurat que "hui per al Levante UD és un dia especial i molt bonic. Iniciem un projecte ambiciós amb la creació d'una nova secció en l'estructura del club d'esport adaptat, volem fer un pas al front i que la societat valenciana sàpia que apostarem per l'esport adaptat".

"Volem que el Levante UD servisca de plataforma per a fer possible que les persones amb discapacitat tinguen el mateix dret que la resta a practicar esport. Donem este pas amb fermesa, valentia i amb la seguretat que el Levante UD apostarà per l'esport adaptat", ha destacat.

A més, Quico Catalán ha avançat que el diumenge els esportistes de la nova secció, seran rebuts en l'Estadi en els prolegòmens de l'encontre davant de l'Elx CF i que els equips d'esport adaptat seran apadrinats per la Fallera Major de València, Marta Agustín.

Mariano Vivancos, Subsecretari de la Conselleria de Benestar Social ha apuntat que se celebra "una iniciativa important, que comptarà de ple amb el suport la Generalitat Valenciana, i el que un dels grans clubs esportius valencià aculla este tipus d'iniciatives és un motiu d'orgull".

El Director general d'Esports, Mateo Castellá ha destacat que hui el Levante UD "és més que un club, ha donat un pas més i és molt més gran amb esta incorporació, i sens dubte enguany ha celebrat un ascens a nivell social amb esta iniciativa que emprén hui".

El president de Masclets, Ramón Alfaro, ha mostrat el seu total agraïment al Levante UD per la incorporació de la nova secció a l'entitat i ha confessat que tenen "moltíssima il·lusió per este projecte i obrim les porta conjuntament perquè qualsevol discapacitat puga entrar en este gran club a fer esport".

Per la seua banda, Eugenio Jiménez, President de la Federació d'Esport Adaptat de la Comunitat Valenciana, ha destacat que "és un somni que teníem fa molts anys, que l'esport professional s'unisca a este esport. És un dia especial i pioner que un club com el Levante UD aposte amb esta responsabilitat social corporativa cap a l'esport adaptat".

Escolta la roda de premsa descarregant-te el document adjunt.

La Fundació i Xàbia organitzen ‘Coneix-nos!’, una jornada de convivència i promoció de l'esport adaptat

La Fundació del Levante UD i la regidoria d'Esports de Xàbia han organitzat per a aquest dissabte 17 de juliol, des de les 19.00 hores, la jornada de portes obertes sobre esport adaptat ‘Coneix-nos!’ i que es durà a terme al Camp d’Esports Municipal. La mateixa servirà per a gaudir i donar a conéixer l'esport adaptat i la seua força...

El Levante UD Masclets competirà en el Campionat d'Espanya d'Hoquei SRE aquest cap de setmana a València

El Levante UD Masclets participarà des d'aquest dissabte 22 de maig en una nova edició del Campionat d'Espanya d'Hoquei a Silla de Rodes Elèctrica, en el qual competirà amb altres tres dels clubs clàssics del panorama nacional per fer-se amb el títol. El torneig se celebrarà, com ja succeïra en 2017, en el Pavelló Poliesportiu de la Universitat de València.La...